Ceris merhabalar bende Mustafa hocada ikinci dogumum olaccak 28 haftalık gebeyim, size şunu söyleyebilirim, Mustafa hoca çocukların gereksiz kuveze alınmasından dolayı hastane ile anlaşmasını bozmuş bir doktor. Szie bu hususta şunu öneririm , illede yoğun bakım olması gerekmez belki o duruma ihtiyaç olmayacak, olursa da olan bir yere gidersiniz bence şimdiden bu kadarını düşünmeyin, benim aynı durum başıma geldi, çıkıp farabiye gitmiştim mesela 2017 de.