Beyzabuglem Kızlar sabah 7 de hastaneye gideceğim 9 da sezeryanim var dualarınız da banada yer verin 🤲
GunellAras Beyzabuglem bende 1 Mart’a sezeryan günü almıştım bizim cadı aceleci davrandı daha erken geldi 😊🤭Sizin de inşallah doğumunuz güzel geçer sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebişinizi 🥰
eda2242 Beyzabuglem biraz iyileşip ayaklanınca vakit bulursan bebişinden burayı unutma bize yaşadıklarını anlat hislerini önerilerini belki faydası olur hem 🙏🏼 Hadi hayırlısı olsun inşallah sağ salim geçer günleriniz 🧿
Hulya16 Beyzabuglem Rabbim kolaylık versin hayırlısıyla inşallah bende salı sezeryan olucam sağlıkla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı🤲❤