Gulcan1990 30 haftalık gebeyim ara ara beyaz renkde ılık bi sıvı akıyo bu hafta muaynem var aranızda bilen var mı yada böyle bişry başına gelen var mı
Emel91 Gulcan1990 su gibi berrak ve baya ıslatacak şekildeyse doktora danış başıma geldi ilaç kullandım ama normal beyazlıkta hafifse kokusuz be kaşıntısızsa sıkıntı olmuyor
_sumeyyebedir7_ Gulcan1990 ben geçen hafta bu yüzden gittim suyum mu geliyorlar diye başka şüphemde vardı alttan muyane etti doktor öksür dedi akıntı dedi ama doktorunuza sorun