Öncelikle herkese merhaba sağlıklı mutlu huzurlu yıllarınız olsun sevdiklerinizle 🥰 benim çok heyecanlı bir günüm ve paylaşmak istedim bugün ikinci hamileliğimi öğrendim tabiki tahmin etmediğim bir şekilde ama çok mutluyum çok şükür kızım 17 aylık sürekli durup abla mı olacaksın sen şimdi diyorum 🥺 birkaç sorunumuz var tabiki ama üstesinden geleceğiz inşallah emiyor hala ve bana emmeye çok düşkün emerken uyuyor ilk göz ağrım bu süreçten geçenler var ise bana önerileri var mı acaba neler yaptılar yapmak gerek şimdiden teşekkür ederim 🥰