An itibariyle 39+0 olduk. Minnosumuz 36+4 te kanala girmişti doktor o zaman 10 güne dogurursun dedi . 39+0 olduk hala ne sancı ne nişan ne açılma var. Gitgide tosbik oluyoruz normal şansımız azalıyor . Yalancı sancilar inanılmaz bir hal aldı her an doğuruyorum sanıyorum. İnşallah bu hafta kendiliğinden gelir yoksa sezeryana donebiliriz bakalım dua edin kızlar lütfen 🤗🤲