Stmom kaçıncö haftasında görülür onu bilemem canım ama ağrılı olmaz benim bildiğimm.. başıma geldi çünkü 9.haftada mıydım neydim, hiçbşy yokken lavobaya bir gittim kan, doktora gittik bebeğin kalp atışına falan baktı sıkıntı yok diyp progestan vurup gönderdi ki ben zaten progestan kullanıyordum fitil olarak. Bi önceki gebeliğimde 7 haftalıktı kasımlarm ağrımaya başladı, önce pembemsi daha sonra kırmızı kan geldi baya düşük olmuştu ozamanda.. yani ağrı bildiğim kadarıyla normal değil. Doktora görün derim.