Mervesim bende sezeryandan korkuyorum ameliyat neticede ama mecbur kalırsak tabi ki olucam ama normal Doğum en güzeli evet her iki Doğum da çok zor ama normali varken neden sezeryan olalım ki tabi riskler mecburiyetler hariç adet ağrısının kat kat fazlasını çektiğini düşün şimdi epiduraller var ağrıyı azaltıyor kolaylaştı herşey allah kolaylık güç kuvvet versin hepimize 😍😘