Ozll1 bende oldu canm adetimin üstünden 10 gün geçti yaptım çıkmadı birşey 1 hafta sonra yaptım hamileyim 😌ama hamile olmadan 3 ay önce fln adetm hep düzensiz olmuştu 10 gün hep gecikiyordum vücut kendini hazırlıyordu sendede öyle olabilir bu ay olmazsa inşallah öbür aylarda olur düzensiz olmaya başlamış çünkü