Merhabalar dün sabaha karsı bebegın hareketleriyle uyandım , tekme her zmn vuruyordu ama dun kı farkılıydı braz samki içimde dönuyor gbıydı ve hassas bi yerıme degıyor gibiydi . Nasıl anlatacgımı da bılmıyorum k.bakmayın🤦🏼♀️ Sızde de byle oluyor mu acaba ? Hareket edıyor bgun ama yavas . Acaba kordun fılan mı dolanmıstır bsy mı olmstr dıye kndı kendıme kurtuntu yapıyorum 😩 33 haftlgım