Aysenurkrk çok zor biliyorum. Benimde eğer sabit durursam örneğin yemek yaparken falan, işim bittiğinde sırtıma bıçaklar batıyor gibi ağrıyor. Magnezyum desteği alıyorum, yürüyüşü düzenli yapıyorum birde yemek yaparken sık sık dinleniyorum, uzun süre ayakta durmuyorum. Bir süredir daha iyiyim. Bende 29+6 oldum bugün. Gerçekten zor işlermiş🤦♀️