33 . Haftamda idrarı mı yaparken peceteyle sildiğim de iğne ucu kadar kan geldi bende hemen doktora gittim baktı etti bebek iyi dedi ama vajinama bi alet soktu sonra catı muayene si yaptı sonra ben tekrar tuvalete gittgim de bu kez daha çok kan geldi acaba catı muayene si sonrası böyle kan gelir mi vajina tahrişi olabilir mi doktora hersey normal ama yarın da kan uyuşmazlığı testi yapalım dedi çok korkuyorum bilgisi olan yazabilir mi lütfen