Merhaba arkadaşlar 29 haftalığım ilk hamileliğim. Göğüslerimin ucu önceden de dışarı dopru pek çıkık değildi şu anda da değil doğuma iki ay gibi bi zaman kaldı çıkmazsa ucu göğüs kalkanı kullanıcam buradaki arkadaşların verdiği bilgiye göre.İşe yarar mı bebek rahat emer mi kalkanla sorun olmaz değil mi doğunca 😢Bilgilerinizi tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim