Ozgglt_ Gebelikte ufak ufak et benleri çıktı hep boynumda göbeğimin bir kaç yerinde. Elime takılıyo sinir oluyorum 😣 Kalıcı mı yahu bunlar var mı bileniniz , başına gelen ? Bi tek bende yoktur umarım 🤭
Hasret_ Ozgglt_ benim normalde vardı ama şuan okadar çogaldıkı boynum ve göğüs ortama kadar deneme yaptım birtanesni sirkeli pamukla 3 gece yaptım sonra düştü şimdi geçmezse eğer doğumdan sonra sirkeli pamukla yok etcem artık
iremelif Benim de boynumda çıktı sonra koptu kendi kendine aşırı sinir ediyordu beni de süreklideyim oradaydı 😂 ama normalmiş canım hamilelikte oluyormuş sonra gider diyorlar takma kafana
Ozgglt_ iremelif ayy kopar inşallah bendekilerde yoksa ben teker teker koparacağım sanırım onlara gidiyor elim benimde sürekli 😂 gırt gırt kaşıyasım geliyo belki düşerler diye 😣
Hasret_ Pamuğa elma sirkesi döküyorsun pamuğu oraya bantlıyorsun sabah çıkarıyorsun ılık suyla temizle elinle gece yatarken yine aynısı yap 3 gece yap sonra rengi koyulasıyor ve düşüyor 🤲 zaten gitgide çoğalıyor toplu yapcam doğumdan sonra