Ben de 14. Haftamdan beri oturarak kılıyorum kanamalarım olduğu için doktorum sadece yemeğe ve de tuvalete kalkabilirsin demişti . Şimdi 24. Haftadayım hala riskli gebeliğim var rahim kısalığından ötürü hem de artık secdeden sonra ayağa kalkmam çok zor oluyor o yüzden oturarak kılmaya devam ediyorum ben de. Allah kabul etsin inşallah hepimizin namazlarını 🙏🏻☺️