Remziye55 Adı üstünde normal doğum. Sezaryen müdahale şeklidir. Fakat bu ayrıştırıcı bir etken değildir. İkisinde de anne oluyorsun ikisinde de acı çekip fedakarlık yapıyorsun. İnan her şey doğumhanede belli oluyor bi bakmışsın normal doğururken sezaryene dönmüş, yada sezaryen beklerken hoop kolayca normal doğumla gelmiş. Avantaj olarak normal doğum daha iyi bebek doğduktan sonrası daha kolay. Dikiş örneği vereyim sezaryen de dikişler var ama normal doğumda da bakmışsın çok yırtılman olur çok dikiş atarlar dediğim gibi hiç belli olmuyor yeter ki sağlıkla gelsin bebeğin ❤️🌸