Bebeğim doğalı 17 gün oldu . İlk başta gögsümün ucu yoktu ememedi. Şırıngayla verdik. Şimdi göğsümün ucu çıktı ama şırınga istiyor. Gögsümü tutmuyor ne yaptıysam aç bıraktım emsin diye sarılık bile oldu. Şimdi korkudan açta bırakamıyorum nasıl gögsüme alıştırabilirim tekrardan.