Mervesim canım bende astım alerjik var iki üç ay kadar oluyo nefes alamadım çok kötüydğm gögüs hastalıklarına gittim dr antibiyotik verdi c grubundan astım fısfısı birde rinit için burun spreyi kullanıyorum hala ama faydasını gördüm dediğim şey esas keçi boynuzu pekmezi eczanedekiler değil bimde satılıyo tarişin onu keşfettim şimdi az tıkanayım tekrardan alıyorm oğlum öksürdüğü an ona veriyorum faydasını gördüm sende dene derim