Semrem muayenlerden cok memnunm polıknlık 23tekş bi beyfendi var o özellikle muhabbet bile edıyo. basta ege ye gidiyorm oranın sorumsuzlugunu görüp ilk bebegmı orda kaybedince artık adım atmıyorum.Bebeğim. Şimdiki bebeğim de kanamalar falan olmuştu Ege’ye gitmiştim bana neredeyse düşük yaptıracaklardı iyi ki de oradan çıkıp imza atıp çıkıp tepeciye gittim orada yani yaptım birkaç gün çok şükür onlar durdurdu ama Ege’ye gittiğimde sen düşük yapıyorsun hemen seni doğumhaneye alalım demişlerdi iyi ki de oraya gitmedim tepecikten şu an çok memnunum