Zeynep_18 Nasıl gidiyor hanımlar, bizim çok iyi oğluşum yerinde durmuyor kıpır kıpır. Siz nasılsınız bebişlerin kilosu nasıl haydi gelin muhabbete🥰
Omerhatice Zeynep_18 bizde bomba gubiyiz vallahi kıpır kipiriz hiç durmuyor kuzum içirde 12 yi geçince tam 22 haftalık olduk su anlık hamd olsun hersey8miz güzel gidiyor bu hafta detaylıca gidicem inşallah hayırlı haberlerle geliriz 🥰😊
Basak26 Zeynep_18 ben daha hiç hissetmedim ya da anlamıyorum bilmiyırum 22+2 yim 🤔 21 +1 Ken 546 gramdı kız bebek benimki de 🐣
Blteyll 21+6 yız kızımı bekliyorum😍 sırt üstü yattığımda tekmeleri canımı acıtıyor dersem abartmış olmam🙈
Zeynep_18 Neshe08 en son 20+5 ye gittiğimde 442 gramdı ama bizimki ultrasonda 21+ çıkıyordu o zaman ondan kaynaklı galiba🥰
Neshe08 Kızlar acayıp sırt agrım oluyo gün bütününe doğru atıyorum kendımı yatağa esıme masaj yaptırıyorum her akşam sabah gecıyo akşam başlıyor
Neshe08 Zeynep_18 53 kıloyu hıc gecmemıstım şuan 60 oldum bence fazla mınyon bı yapım var bana fazla gelıyo kılom böle biri benı kütletse istıyorum 😀
BaharBA 21+3 2 qunde asiri qobek altinda aqrim var ama.3 qundr kizimin tekmelerini ara ara hisedyrum.artik