Annebebek99 15 gün oldu normal doğum yaptım yine olsa yine normal düşünürüm. Sezeryanda acı felan olmuyo çünkü uyutuyolar uyuşturuyolar bebek doğana kadar rahat oluyosun bebek doğduktan sonra karın dikişlerin ağrısı acısı başlıyo bi kaç gün yatman gerekiyo ve aynı zamandada yürüyüş yapman lazım ki çabuk iyileşebilmek için kısacası bir çok zorluğu oluyo ne kadar dikişler iyileşsede hapşururken oraya sancı giriyo diyen arkadaşlarımda oldu. Ama normal doğumda bebek doğana kadar biraz sancı acı çekiyosun ama o bebek senden çıktığı an sıfır acı sıfır ağrı kalıyo o anda sancılar ağrılar kesiliveriyo yine yürümeni öneiryo doktor eğer dikişin varsa o dikiş iki üç gün içersinde eriyo eski haline dönüyosun. Hiç korkmayın hep pozitif düşünün herkes doğıruyo benmi doğuramıcam diye beyne sinyal verin ben hep böyle motive ettim kendimi çok şükür normal yoldan bebeğimi kucağıma aldım😊 Allah sizede en kolayından doğum nasip etsin inşallah🤲🏻