Kızlar cuma günü rahatsızlandım acile gittim yoğun faranjit geçirdiğini söyledi doktor iki gündür 38.5 ateşim eşim zar zor indiriyor tekrar yükseliyor çok şükür bugün yükselmedi hiç ama ne yazık ki ağzımın içinde tüm diş etlerim kıpkırmızı şiş ve iltihaplandı bir sürü aft yarası boğazlarım zaten tamamen kilit zar zor bebeğim için çorba içmeye çalışıyorum başka da hiç bişey çiğneyemiyorum bana bir öneriniz olur mu 😕