Umudunukaybetme aynen bende de ilk defa oldu bephanten kullandım fayda etmedi canım niveanın pişik kremini kullandım daha iyi geldi bide benim kollarımın birleştiği yerde oldu terletmedim yatarken felan peçete koyuyorum geçmedi ama artmıyor inş azalır canım geçmiş olsun