Ayshem okul öncesi Grubundayim,ozeldeyim hep servis olurdu ama sadece özeller açık ve bizim birim var serviste yok toplu tasimayla gittim geldim bunca zaman valla ,Allah yardım ediyor kaldı izine 3 haftam ,Allah yardım etsin ,korkmayın önleminizi alın stres sevmiyor bu işi , sağlıcakla geçsin günleriniz 💖