Kızlar benim doğum haziran sonuna denk geliyor. Hastane çıkışı almıştım pierre cardinden cok kaliteli çok hosuma giderek aldım ama görümcem kalınmış kumaşı keşke yazlık alsaydın dedi. Ben ilk kez duydum hastane çıkışları yazlık kışlık diye değişiyor mu o diyince farkettim evet sanki dokusu kalın gibi giydiremem mi ki bilemedim napsam