Rabbimin kimseye yaşatmamasını dilediğim bir acı yaşadım 27 gün önce. Kendimi eksik hissettiğim için çok ara vermeden hamile kalmak istiyorum. Elbette doktoruma sordum, soruyorum. Benim merakım ölüdoğum yapanlar veya çevresinde böyle bir durum yaşayanlar ne kadar zaman sonra hamile kaldılar? (Bebeğimi38+3 te kaybettim😞)