Mira1453 Herkese hayırlı geceler 40 hata hamileyim ama doğum belirtileri hiç yok meryem ana otu suya konup içilirse sanci başlatılabilir diyorlar bilgisi olan varmı acaba ne kadar bekletilmeli ve hangi dualar okunmalı
Siibeell Mira1453 ot iyice açılana kadar suda kalıcak dogumdan hemen sonea sudan çıkması gerekiyo, sureleride herkes farklı bişeyler okuyo sizde bildiğiniz sureleri okuyun
kitty_zge Mira1453 bu ot ile ilgili heryerde farklı birşey okuyorum.. Kimisi sancın başlayınca suya koycaksın diyor. Kımısı hiçbir belirti yokken suya koyuyor. Nasıl oldugunu bilsem bende yapcam ama çözemedim 🤣
Melikelifeylul Mira1453 sancınizin başlaması için bir kaç saatlik yürüyüş size iyi gelebilir. İki saat bir pazar serüvenim olmustu. akşamında sancı başlamıştı benim.
Siibeell kitty_zge şöyle 😂 dogrusu sancı başlayınca suya konuluyo ama ben ve benim gibiler sancı yok ama dogum başladıgı için hemen ot aklına geliyo insanın koyuveriyo 😂
Mekselinda Sancı olmadan işe yaramadığını biliyorum bende ahududu çayı merdiven hurma işe yarayabilir
DefneveEyleminannesi Ben gidip aktara sordum kadın bana zehirli olduğunu söyledi ben satmıyorum dedi korktum almadım😕
Melikelifeylul Ben ilk dogimumda sancı basladiginda suya koymuştum ama içmedim sadece suya koydum. Doğumum olunca da sudan cikardik.
didemblr Melikelifeylul kolay bir doğum oldu mu peki ?? İnanıyor musunuz yani etkisine ben de aldım doğumda denemeyi düşünüyorum da
Mira1453 Melikelifeylul her şey yapıyorum yürüyüş hurma plates merdiven durmadan inip çıkıyorum çünkü evim dubleks her gün yemizlik ama yok kızımın niyeti yok gelmeye
Melikelifeylul didemblr ben etkisinin olduğunu düşünüyorum. Yani her doğum kendine göre vardır zorluğu ama ben yine de şükür diyorum. Şu an ikinci hamileliğim 31. Haftadayim yine kullanicam onu. Ama dediğim gibi ben içmiyorum.