Nurce Hanımlar kaç haftadan sonra hamileyken uçağa alınmıyoruz ..kaç haftadan sonra doktor raporuyla alınabiliyoruz bilen,yaşayan var mıdır aranızda??😇
Esraumit Nurce arayın sorun cunku rapor almanız gerekiyor.benim 13 haftalık ben bayagı rahatsız oldum dikkat edin
MucizemE deletedmom28 ani erken Doğum oluyor çoğu o yüzden almıyor her hava firması değişi ben Pegasus’un kini yazdım
deletedmom28 MucizemE canım sordum da 36 . Haftada raporla alıyolarmıs o zamana kadar sorunsuz binebilirsiniz dediler
Merveacrl Ben24 haftalığım dün 1,5 saat uçak yolculuğu yaptım ama çok zorlandım arkadaşlar 🙄 midem çok bulandı ve başım döndü
Minikmucizemm 28. Haftamdayım ve şuan havaalanına doğru gidiyoruz ☺️ Rapor aldım 28. Haftadan sonra alınması gerekiyormuş
deletedmom28 Minikmucizemm canım ben aradım bugün pegasusu rapor 36. Haftadan itibaren gerekli denildi
Nurce Tura16 uçakta ne masrafı zaten 😂🙈 ben 36 haftada yurtdışına uçucam o zaman thy den bilet alayım 💃🏻
Eliftuba Nurce oo o zaman dunya vatandasi olur.thy egitim masraflarini bile karsiliyor cocugun yasami boyunca dogur gitsin😂