Kızlar cidden aklım çok karışık . Bebeğimin boynunda kordon varmış 38.haftadayız. Kendi doktorum dışında bir doktorla daha görüştük hiç bir sakınca yok normal doğuma engel değil dedi ikisi de … ama annem çok endişeli sezaryen yap ikinizde riske girmeyin diyor . Siz olsanız ne yapardınız ? Başına böyle bişey gelen var mı ? Lütfen çıldırtacak gibiyim