Mira1453 Herkese hayırlı akşamlar 40 hafta oldum ama hiç doğum belirtisi yok sancı başlasın diye meryem ana otu suya koyup içilirse sancı balatılabiloymuş bilgisi olan var mı acaba varsa nasıl ve hangi dualar okunur ve ne kadar bekletilip suyu içilmeli