Ortmenanne16 tgbktszdmr 25ten beri atletlerimde sarı sarı lekeler var şu an 37+5im daha da artmaya başladı diyebilirim doktor normal dedi
Siibeell tgbktszdmr @Mk3804 evet gayet normal sütün gelmesi ama kesinlikle gögüslerinizi sıkmayın dogumu tetikledigi söyleniyo
tgbktszdmr Brcburcu şimdi durduk yere geldiğine göre peki Doğum sonrasında direkt gelir mi bilginiz var mı sordunuz mu doktorunuza
Siibeell Mk3804 evet normal gögüsler artık süt ürettigi için gögüs yapısıyla ilgili birazda uç kısınlarındaki kaslar gevşek oldugu için akıyo, dogumdan sonra 2 ay boyunca göl oluyodu bütün üstüm başım
tgbktszdmr Siibeell peki böyle bir durumda gebeliğinde sütü gelen Doğum sonrası sıkıntı yaşar mı süt konusunda ? Bazılarının Doğumun ikinci üçüncü geliyor. Gebelikte gelmesi iyi birşey mi