maybeoneday Bez, pişik kremi, battaniye ve 5li yenidoğan takımı yeterlimi başka birşey koymam gerekiyor mu?
drysfk maybeoneday pişik kremi koymaya gerek var mı ? Ben koymamıştım da ? 5 li hastane çıkışı zıbın çorap bez ve bir nohut battaniye koydum hemşireye vermek için.
Msydn6 maybeoneday pişik kremine gerek yokki ne yapacaklar 🤔 hem doğar doğmaz pişik olmuyoki zaten hastane çantanızda bulundurun sadece hemşireye verilmez o
Mom626 maybeoneday zıbın 5 li takım battaniye birde varsa ince kundak ona sarıp öyle battaniyeye sarıyorlar bez koy tabiki ama bazı hastaneler kendi takıyor pişik kremine gerek yok
Gzdsrm 5li hastane cikisinin icine zibin ve corap ekle tamam canim bide pisik kremine gerek yok sanki
maybeoneday Tamamdır bilemedim işte 🤦🏻♀️ bez bağlanıcak ya krem sürüp mü bağlıyolar gerek varmı yokmu diye sorıyım dedim 🙂