Busexxx 8+1 olduk bir üzüm kadarmış şuan 7+5 de kalp atışlarımızı duyduk mide bulantım var siz de nasıl durumlar nasıl sohbet edelimmm
Defnem0106 Busexxx aynıyız 8+2olduk çok bulantm var haftalarca ogurdum bugün kustum çok kotuyum serum taktrmayi dusunuyrm
dilaraemral 8+6 yız kusmalarim bitti ama öğürme ve bulantılarim var veee en önemli sorunum burnum tıkalııı
Esrujj 8+4 geçen hafta bulantım vardı hiç kusmadım bu hafta o da geçti ara ara giren minik kasık ve gaz sancılarım, asla doymayışım ve aşırı rahatsız etmeyecek şekilde burun tıkanıklığım var
Minel123 KubraAydin benimde öyle maşallah hatta korkuyorum bişey mi var diye unutuyorum falan arada 😂 kızımda mide bulantısı kusmadan dolayı maf olmuştum 4 ay 🤦🏻♀️
Nesli_bilmem Defnem0106 9+3 benimde .. fakat hala bulantı ve bi kaç gündür kusmada oluyo .. ben dayanmaya çalışıyorum herhangi bir müdehalede bulundurmadım çünkü normalmiş bu zamanlar böyle olması .. ki yemek bile yapamıyorum evde
Defnem0106 Nesli_bilmem bende yapamiyrm yemek ve yiyemiyorm çok kötü olunca serum takıyorlar hiç bi yan etkisi yok canım toparliysn benim arkdaşım gün aşırı taktiriyo çok kötü oda bende daha taktrmadm ama takılıyor yani skinti yok
Busexxx Minel123 ya çok uzun sürmüş normalde ilk 3 aya kadar oluyor bulantı ama değişiyor tabi geçmiş olsun çok