Tugcessnyksk kızlar 6+4 gebeyim dün kalp atışını dinlemeye gittim kalbi atıyor lakin yolk kesesi olması gerekenden 2 kat buyukmüş neredeyse ,10 gun sınra tekrar cagırdı küçülmesi gerekiyormuş.. benm gibi boyle bi durumla karsılasan varmı ilk kez kendimde duydum bunu küçülmezse şayet % 50 düşük 😣
Kbra7777 Tugcessnyksk merhaba aynı durum şu anda benimde başıma geldi me yapacam bilemedim yolk kesesi 9 mm çıktı kalp atışı yok dendi
Tugcessnyksk Clsc bebeği kaybettim maalesef kalbi durmuştu bile gittğimde kürtaj oldm ve yolk kesesi inanılmaz buyumustu .
Mel-sin Tugcessnyksk Çok geçmiş olsun. Kürtaj geçiren biri olarak yaşadığınızın ne kadar zor olduğunu biliyorum. İnş.bi an önce atlatirsiniz.
Tugcessnyksk Mel-sin tesekkür edermm sizede çok gecmiş olsun Rabbim kimseye yasatmasın sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏼