Hatice3 etlik düşünüyorum zaten. İlk doğumumda orda oldu ama refakatcısı yok ne biliyim cok uzak öyle sadece m.ettm zaten tansyon sorunum cıkmaya basladı büyük ihtimalle etliğe gidicem zaten . Bende burda smdlk eda hanıma muayene oluyorum ama gül gelin hanımada cok gttm