Acil bakarmısınız ben bu akşam idrarımı yaptıktan sonra iğne ucu kadar kan geldiğini gördüm peçeteye sildiğimde bende hemen acile gittim bebeği kontrol ettiler bi sorun yok dediler kam idrar aldılar sorun yok dediler Çatı muayenesi yaptılar ardından tekrar tuvalete gittiğim de idrardan sonra biraz daha kan geldiğini gördüm doktora söyledim muayeneden dolayı da olabilir dedi bebekle senin aranda kan uyuşmazlığı olabilir dedi çok korkuyorum moralim sıfır yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı