Hanımlar merhaba 21+6 haftalık hamileyim kasık ağrım arada oluyo geçen günlerde kasık ve karın ağrısının ardından çok açık pembe leke geldi bir daha gelmedi bugünde aynı şey oldu pembe bir leke geldi doktorla konuştum yarın gel dedi sizce neden olabilir normal midir