Deletedmom82 canım bende 7 aylığım şimdi anca çıkıyor karnım vücut yapısıyla alakalı ve öyle olması daha iyi sonrasında çok acıyor karnın alışmışım karın olmadan gezmeye şimdi çıkınca afalladım gerildikçe kaşınıp acıyor 😊🙈 birde iç karnın geniş olabilir bana öyle demişti doktor