https://imgyukle.com/i/LA5Tk1 Kızlar bu benim 4lü test sonucum biliyorum orda düşük risk yazıyor ama 1:1030 düşük risk mi oluyor emin değilim 2li testimde down sendromu 1:55000 çıkmıştı bu neden böyle yükseldi bilmiyorum aranızda 4lü test yaptıran var mı