Sltnasy Kızlar t.telekom ile anlaşması olup özel hastane de doğum yapan var mı? Ben ankara medicana hastanesinde doğum yapicam ama bizden doğuma özel hicbir sekilde para alınmıyor. Ama bu aralar sürekli epidural ile ilgili seyler duyuyorum. Acaba istenilinince ondan para alınıyor mu bilginiz var mı?
Umay05 Sltnasy canım benim eşimde türk telekom çalışanı malesef ben çalıştığım için onun sigortasından faydalanamadım işten çıktığımda da devlet işsizlik verdiği için ben sana bakıyorum dedi ve yine onun üstüne geçemedim😂 fakat çevresinde eşi ya da kendisi çalışan olup sadece muayene ücreti verip doğum yapanlar var yine de hastaneden birebir bilgi al tabi ama ben ekstra para vermiyorsun diye biliyorum
Kubra19871986 Sltnasy Sys den bahsediyorsunuz degilmi,kesinlikle hayır alınmıyor anlaşmalı kurumla görüşün hastanenizin böyle bir şey varsa müşteri hizmetleriyle görüşün birde
Umay05 Almilaaa tt çalışanları çoğu özel hastanede sadece 15tl muayene ücretiyle işlem yaptırıyor farkı telekom karşılıyor
Umay05 Mltmkadir canım öncelikle senin sigortalı olmaman lazım, eşinin sys ye üye olması lazım maaşından her ay düşük bir mebla kesinti oluyor tt kadrosunda ve asist tarafında farklı ücret kesintisi oluyor 40-150arası sonrasında aile fertlerinden üzerine olan kişi için de 20-30arası birşey ödüyor özel hastanelerden faydalanabiliyorsun
Kubra19871986 Özel saglık sigortası gibi bir şey telekom çalışanları kayıt oluyor ve aylık maaştan kesiliyor,belli miktar kesilirken,özel hastanede muayene olabiliyoruz
Aselinannesi2 Turk telekomda calismak onemli degil ki sys de uyeyseniz almiyor 136 tl kesinti oluyor maasindan muane de 15 tl aliyorlar ekstradan tahlillere para vermiyorsun dogumda 1 tl bile vermiyorsunuz
Sltnasy Bazı testlere para kesiliyor ama salı günü dogum icin yaticam gerekince sorucam eger almazlarsa epidural olmak istiyorum diycem. Dogum icin sordugumuzda ne sizin icjn nede refakatci icin alınmıyor ücret denildi. Keske bu durum emekli olunca kesilmese hizmetler