37haftalık hamileyim karnımın sağ altında inanılmaz bir ağrı var saatlerdir ilk hamileliğim Ne yapacağımı şaşırdım ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum ağrıdan duramıyorum böyle bi durum yaşayan varmı aranızda?kız bebekleri olan anneler doğum sancılarınız nerden başladı