zerdali__ Lylts Rabbim yardimcin guzel kardesim benim,Rabbine sıgın, ona dayan,hayirlisini dile bir kapi acacaktir biiznillah
Sose Lylts benimki de öyle oldu.. 4 haftalıkken öğrendim. pazar günü öğrendim çarşamba günü de düştüğünü öğrendim.. Cuma günü de düştü.. Çok zor bi psikoloji Rabbim sabır versin herkese.. İnsan 1 hafta içerisinde neler yaşayabiliyormuş çok iyi anlamıştım..
Garfield06 Lylts hic korkma anestezi ile uyuyorsun hissetmiyorsun uyndiginda guclü olursan taburcu oluyorsun 2 saate bende oldum. Allah yardimcin olsun canim
Lylts Garfield06 çok şükür gerek kalmadı kürtaja operasyon saatine kadar düştü rahim temiz dedi ultrasonla kontrol etti çok şükür kürtajsız bitti
Lylts Guneyinannesi1 çok şükür bebekte Eşide ilaç verildi düştü ultrasonla kontrol edildi rahimde parça da kalmamış dedi doktorum bir hafta sonra kontrole gideceğim yine
HayatdevamEdiyor Lylts canm çok geçmiş olsn üzülme nasibi yokmus bende 7 ay önce kaybettm kürdaj oldm şuan 11+4 haftalık gebeyim aşırı korkum var bide belim 1 haftadır çok ağrıyor yine kalbi mi durdu die korkuyrm perşembeye randavu aldm gdecem uyuyamıyrm korkudan sizde bel ağrısı varmıydı? 😓☹️
Lylts HayatdevamEdiyor bende bel ağrısı baştan beri vardı siz iyi şeyler düşünün iyi şeyler olsun kendinizi etkilemeyin moralinizi hep yüksek tutun Allah nasip etmişse sağlıkla doğar inşallah
Lylts Lylts karazlem hepsi kendiliğinden düştü ultrasonla baktı sonrasında parça kaldı ise alacaktı kürtaja kontrol etti ve rahim temiz dedi gerisini atar bir haftaya dedi bebek ve eşi düşmüş
karazlem Lylts senin demekki hepsi bi seferde düşmüş, benim parca kalmıştı o yüzden anestezi ile temizledi. Çok geçmiş olsun bu arada, rabbim sağlıklı sıhhatli bebekler nasip etsin insallah 🙏🏻🙏🏻