Lylts Rabbim yardımcın olsun çok zor bi acı benim de mayıs ayında 11 haftalıkken kahverengi leke geldi kontrol amaçlı gittim meğer kalbi durmuş 6 haftalığa kadar yaşamış korkmana gerek yok ağızdan ve rahimden hap veriyorlar o sancı biraz zor çoçuk kendi düşmeyince kürtaja alıyorlar beni komple uyuttular hiç bişey hissetmedim diğer gün taburcu oluyorsun benim de ikinci çoçuğumda