Merabalar hanımlar sizlere sorum olacaktı bilmiyorum belkide normaldir ama benim aklıma takılıyor ne zamandır belki benim gibi olanınız vardır diye soruyorum ben 37+3 haftalığım ve hiç akıntım olmuyor hamileliğin son dönemlerinde akıntının normalden bile fazla olması gerek diye biliyorum bende mi bi anormalllik var aceba ? 😣