melankoliningunlugu kafaya hiç takma her insan bir olmaz ama, 28 haftalıkken doğum pozisyonunu alan bebeğim 32 haftalikken ters döndü ve 36 hafta kontrolumde tekrar dogum pozisyonunu aldi neyse 38 haftalikken tekrar ters döndü doktorum geçtiğimiz pazartesiye sezeryana gun verdi saat 9.30a hastaneye sabahtan gittik anestezi icin kan aldilar yatis yapildi imza atildi doktor bidaha bakalim dedi baktiki dogum pozisyonuna geri dönmüş 🤣😂 hemen herşeyi iptal edip normal doguma aldi. Son anda döndü telrar yani inanin stres yaptigimiza değmiyor kendimizi üzüyoruz sadece. Hayırlısı hangisiyse hakkınızda o olir insallah sag salim bebeginize kavusursunuz🥰