hanibazen Kaan Kocatepe yi dinlemiştim , mesela kola haftada bı bardak içtiniz o bişey yapmaz ama günlük sıvı ihtiyacınızın 3 te 1 ini bundan karsiliyosaniz sıkıntı, işte günde bı bardak kahve bişey yapmaz arada kaçamaklar yapabilirsiniz yemiycem diye kendinizi strese sokmayin öğününüzun büyük kısmını oluşturması sıkıntı yaratır demişti, hatta bı arkadaşıma doktor sigara yüzünden stres yapıp çocuğa stres yasatacaksan haftada bir iki tane iç yaşattığın stres daha çok zarar verir çocuğa demiş, sigarayı örnek olarak verdim tabiki çok zararlı ve hiç icilmemeli arkadaşımın yalancısıyım 😬