… 18+2 bebişim 2 dişimde sorun var bir tanesi en arka dişim ama kurtuluşu yok parça parça gitti tek bir uç kalmış çekilmesi lazım belli ki çok ağrısı var öbürü de azı dişlerimden küçük bir kırık var ama çürük köle indi sanırım onda da çok ağrı var dayanamıyorum 2. Trimesterde sıkıntı olmuyor diyorlar ama yine de anestezi kullanılmak tehlikeli diyorlar başına gelen çektiren dolgu yaptıran anestezi uygulayan var mı lütfen yardımcı olun artık dayanamıyorum