Kades2605 İyi akşamlar güzel annişler 😍 size bir sorum olacak cok acının bebeğe zararı var mı ben o kadar çok acı olan biberlerden yiyorum ki afedersiniz lavabodan çıkamıyorum daha yanma hissi de oluyor acaba zararı var mı bi bilginiz var mı 🤔
mlkkk Kades2605 yediklerin bebeğe direk gitmiyor canım plesanta yoluyla kandan besleniyor o yüzden acı onu çok etkilemez
Ihlamur Kades2605 Acı yemenin doğum kaslarını etkilediğini okumuştum ben Meksika’da doğumu tetiklemek için kullanılan bir yöntemmiş. Herkes de aynı etkiyi yaratır mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Aysun1983 Kades2605 emzirirken yeme sütten geçiyor onu biliyorum ama gebelik için bir fikrim yok 🤷♀️
Kades2605 mlkkk bende öyle biliyorum kaynanam ısrarla bebeğe zarar veriyorsun diyor bende şüphede kaldım
EbruErdm Ben de her yemekte acı yiyorum.Doktoruma sorduğumda mideni rahatsız edebilir demişti.Ama bebek için ekstradan birşey söylemedi.
Kades2605 EbruErdm bebeğe zararı olmasında insan kendine birşey oldu mu sıkıntı olmuyor ama evladına oldu mı eli kolu bağlı o cok kötü
mlkkk Kades2605 yok canım Urfalı analar valla dolduruyor acıyı 😂 ve doğan bebekte büyüdüğünde acıyı rahat yiyor😊
ratatosk Kades2605 benim kayınvalidem de sürekli yeme diyordu ama açıklama yapmıyordu yeme sen işte diye Dr a sordum Bi zararı var mı diye miden rahatsız olur olursa demişti 🙈
Sermec27 Kades2605 bebeğe değil de sizin için cıkışı zor olabilir ya da benim gibi hemoroid varsa tetikleyebilir 🥰🤭