Bende oğlum 11 aylıkken hamile kaldım şuan 12+3 oldu bir ay kadar emzirdim ama süt bir süre sonra değiştiği için çocukta alerji yaptı bıraktı ama doktorum yavaş yavaş bıraktir demişti çünkü vitamini süte geçiyor oda emiyor içerdeki bebek vutaminsiz kalıyor