Melekfurkan Gulsen4224 benimde içime öyle doğuyor canım. 13 haftalık bu arada teşekkürler ayın 8 inde gösterirse hemen yazacağım sana ❤️
Gulsen4224 ElifCanCik balım doktorun daha iyi bilir elbet ama 11 haftada yanılma normal olabilir bir dahaki kontrol için bekle istersen 🌸
Gulsen4224 Guler27kumsal Google yada tarayıcına hızlı resim yaz cnm resmi yükle üzerine basılı tut kopyala buraya yapıştır 😍
Hamdiyecemiloglu Gulsen4224 merhaba rica etsem banada bakabilir misiniz https://hizliresim.com/QjQqzk [url=https://hizliresim.com/QjQqzk][img]https://i.hizliresim.com/QjQqzk.jpg[/img][/url]
Hamdiyecemiloglu Gulsen4224 cnm erkek dedin bana ama 13 haftalıkken doktor kesin kız dedi acaba erken mi baktı doktor yüzde 90 kız dedi ama sence kesin midir
Egefe Gulsen4224 canım bana iki defa erkek dedin doktor 3.kez kız dedi tekrar bakarmısın bu resimler yeni