Bebegim 17 gunluk 2 gun once gobegi dustu ama gobeginin icinde hala kalintilari var kurumus bi sekilde siyah. Kuru oldugu icin sanirim giysisi yada bezi degdikce kopuo kanamis bir iki damla falan.. bi sakincasi olurmu bilen varmi yarin doktora da sorucam da duramadim belki bilen vardir aranizdan